Logga in

Allt om VVS-kalendern 2025

Under lock 14 döljer sig lucka 14.

14 Dec 2025

VVS-kalendern lucka 14: ”Klassiker nĂ€r man vrider ur anslutningen in i blandaren”

Det blev lite skruvat hÀr under lock 14.

Under lock 13 döljer sig lucka 13.

13 Dec 2025

VVS-kalendern lucka 13: Stopp i kranen?

Var tusan kommer allt vatten ifrÄn dÄ? Check this out under lock 13.

Under lock 12 döljer sig lucka 12.

12 Dec 2025

VVS-kalendern lucka 12: NÄn som vill erkÀnna att de gjort ett jobb i PiteÄ?

Man kan placera termostater pÄ stÀllen dÀr man inte snubblar pÄ dem och sÄ kan man ju förstÄs sÀtta dem mitt i golvet. Ta en titt pÄ en vÀl vald placering under lock 12.

Under lock 11 döljer sig lucka 11.

11 Dec 2025

VVS-kalendern lucka 11: ”Spola ner HELA rullar verkar inte sĂ„ praktiskt”

Hur ska man egentligen tolka bilden under lock 11? Vill Stadshuset sponsra stadens spolbilsfirmor eller vad Àr det frÄga om?

Under lock 8 döljer sig innehÄllet i dagens lucka.

8 Dec 2025

VVS-kalendern lucka 8: ”DĂ€r skulle den hĂ€nga ja” 

Under lock 8 har vi en hjÀlte som skruvat fast en armatur i ventilationen. Men lampan Àr rÀtt snygg faktiskt.

Lucka 7 töljer sig under toalettlock 7.

7 Dec 2025

VVS-kalendern lucka 7: ”Ledsnat pĂ„ att leta efter pallyften varendajĂ€vlagĂ„ng”

Sa och sa, det Àr ju MIN pallyft. TÀnkte Stefan, typ, och satte ett lÄs pĒn. Se hur under lock 7.

Lucka 6 döljer sig under toalettlock 6.

6 Dec 2025

VVS-kalendern lucka 6: ”NĂ„gon har köpt tvĂ„ luktstopp och byggt ihop ganska konstigt”

Under lock 6 döljer sig en riktigt Dubbelnugge.

Under toalettlock med nummer 5 döljer sig lucka 5.

5 Dec 2025

VVS-kalendern lucka 5: ”JĂ€ttetrĂ„ngt och pilligt”

TrĂ„ngt hade han det, isoleraren Magnus, men jĂ€kligt snyggt blev det. Öppna lock 5 och bedöm sjĂ€lv.

Lucka 3 döljer sig under toalettlock 3.

3 Dec 2025

VVS-kalendern lucka 3: ”Direkt nĂ€r jag kom in i lĂ€genheten kĂ€nde jag att nĂ„got var fel”

Under lock nummer 3 döljer sig ett don som var det skitigaste Anders nÄgonsin sett.

Öppna VVS-lucka 2 genom att klicka pĂ„ toalettlocket med en tvĂ„a pĂ„.

2 Dec 2025

VVS-kalendern lucka 2: HyresgÀsten skaffade tvÀttmaskin och gjorde en egen lösning pÄ avloppet

Jahopp, vad har hyresgĂ€sten hittat pĂ„ hĂ€r dĂ„? Öppna lock 2 och skĂ„da ett festligt hemmafix.